Je klant helpen in deze coronatijd

In deze Helping People liveblog nemen we je mee in de ontwikkelingen die je specifiek op het gebied van klantcontact tijdens de corona-crisis kunnen ondersteunen in het helpen van klanten! We proberen nieuwe dingen uit, testen verschillende opties en informeren je over nieuws en ontwikkelingen op dit gebied. Heb je vragen over een onderdeel? Mail naar marketing@hypotheekcompany.nl

juli 2020

Je klant helpen in deze tijd? Ook dat kan met ons online platform Splickr. Al vanaf het 1e contactmoment met de klant gebruik jij Splickr. Een afspraakbevestiging versturen? Veilig stukken uploaden? En zodra het rentevoorstel er is de stukken automatisch koppelen. Het kan allemaal. Wij vertellen je er graag meer over.

juni 2020

Heb jij de software Finly aangeschaft en wil jij even sparren met een andere HC’er? Neem dan contact op met marketing. Zojuist heb ik ook 2 HC’ers in contact gebracht om het even te testen en ervaringen te delen. Ook dat is Helping People.

mei 2020

Juist in deze tijd is het belangrijk om contact op te nemen en te houden met jouw klanten. Door actief te communiceren verlaag je de drempel om contact met je op te nemen. Ook daarmee helpen wij je graag.

Stuur je klant een kaartje
Wil jij jouw klant even per mail een kaart sturen. Hieronder 3 soorten die jij kunt gebruiken.
Klik hier voor de kaart om ze een hart onder de riem te steken
Klik hier voor de kaart advies op afstand.
Klik hier voor de felicitatiekaart
Heb je andere wensen? Klik hier en mail marketing.

Klanten met betaalproblemen
Als gevolg van de coronacrisis zijn er wellicht klanten in problemen krijgen met het betalen van de hypotheek. Wij hebben alle regelingen van de geldverstrekkers voor jou in beeld gebracht. Klik hier voor het totaaloverzicht.

Klanten met een hypotheek bij DSB Bank?
Misschien heb jij wel klanten met een hypotheek van DSB Bank. Sinds 1 april is het zo dat klanten deze volledig en boetevrij kunnen oversluiten. Grote besparingen, korte terugverdientijden en een mooie kans om jouw agenda te vullen. Klik hier voor een voorbeeldbrief zoals door NHB verstrekt, maar dan in een HC jasje. Stuur deze naar jouw klanten met een DSB Bank hypotheek.

3 april 2020

Sinds 1 april kunnen klanten met een hypotheek van DSB Bank deze volledig boetevrij oversluiten. Een perfecte manier om jouw klanten te helpen.

1 april 2020

Werk jij met Advieskeuze? Dan hebben wij de volgende tips:

  • Zorg dat ‘Advies op Afstand’ zichtbaar is op jouw profiel
  • Optimaliseer het online profiel van je bedrijf en medewerkers
  • Neem alle digitale leads serieus en volg ze adequaat op
  • Vraag reviews aan klanten die je de afgelopen tijd hebt gesproken
  • Implementeer reviews en score op jouw eigen website

31 maart 2020

Wil jij jouw klant helpen op gebied van duurzaamheid? Neem dan eens een kijkje op https://www.duurzaamheidsprofiel.nl/ Op basis van postcode en huisnummer download je daar een mooi rapport waarmee jij jouw klant kunt helpen.

30 maart 2020

Zojuist HC’er Martien van Wassenaar geholpen met zijn vraag op gebied van videobellen. Welk systeem kan ik het beste gebruiken, hoe kan ik mijn scherm delen en natuurlijk meteen even testen. HC’er blij en wij blij.

27 maart 2020

Laat jouw klanten weten dat ze gewoon vanuit huis terecht kunnen bij jou voor hypotheekadvies. Voor de communicatie kun je gebruik maken van onderstaande social media banners.
Klik hier voor Facebook en Instagram
Klik hier voor Linkedin

25 maart 2020

HC’er John Bonke wees ons op zijn goede ervaringen met Microsoft Teams. Dat hebben we natuurlijk meteen getest met een videocall. Maak je gebruik van Microsoft 365 dan zit teams al in jouw pakket. Dus geen extra kosten. Je kunt een deelnemer eenvoudig uitnodigen (die hoeft geen Teams te hebben), koppelen aan agenda en scherm delen. Een perfecte optie voor advies op afstand in deze tijd.

24 maart 2020

Zojuist hebben we zelf de eerste videomeeting met onze thuiswerkende Helping People gehad. Superleuk! Doordat we al bijna 1,5 week thuiswerken is het belangrijk om op gezette tijden en diverse momenten toch contact te houden. Vooral over de werkzaamheden, maar af en toe ook over hoe het de mensen vergaat. Prima meeting gedaan en besloten om dit in ieder geval elke 2 weken met z’n allen te doen. Maar ook wekelijks in kleine groepjes. Zo doen we aanstaande dinsdag bijvoorbeeld een eerste digitale dagstart met Support Center Medewerkers! Deze keer werkten we via Zoom.us een gratis module.

23 maart 2020

Heb je door de crisis last van een lege agenda? We kunnen je helpen met het verkrijgen van goede leads! Heb je nog wel een volle agenda; denk ook dan op tijd na over alternatieven voor het geval er rustigere tijden aanbreden.

22 maart 2020

Advies kan via diverse webcammodules, maar ook contact houden. We hebben de afgelopen weken zelf diverse opties getest, zoals Bluejeans.com, Zoom.us, Google Hangouts, Microsoft Teams en wat eenvoudigere modules zoals Skype en Facetime. Wil je meer weten? We delen onze ervaringen graag via een video-chat met je. Mail naar marketing@hypotheekcompany.nl en we helpen je graag!

20 maart 2020

Klanten helpen via webcamadvies? wij hebben inmiddels contact met future of finance gezocht die daar  mooie modules voor hebben. Er zijn al kantoren mee aan het werk; heb je interesse, bel of mail ons. We informeren je over de ervaringen en mogelijkheden en brengen je in contact met leveranciers.


20 maart 2020

Splickr is hét online platform van HypotheekCompany waarmee jouw klant 24/7 de status van zijn of haar hypotheekaanvraag kan volgen. Daarnaast biedt Splickr de mogelijkheid om stukken veilig te uploaden. Binnenkort kun jij zelfs jouw klant een afspraakbevestiging sturen en op een veilige manier stukken laten uploaden voor de eerste afspraak.

Klik hier om terug te gaan naar de pagina Helping People liveblogs