Laatste nieuws over HypotheekCompany Helping People

 

 

 

 

 

3-7-2020

Na vandaag heeft regio Noord vakantie en gaat dus een deel van onze kantoren en een deel van onze Helping People genieten van een welverdiende vakantie. Wij wensen iedereen heel veel plezier en vooral.. blijf gezond.

1-7-2020

Ook de 2e fase van het nieuwe Splickr is live. Vanaf nu gebruik jij Splickr al vanaf het 1e contactmoment met jouw klant. Zo kun je een afspraakbevestiging sturen, veilig stukken laten uploaden en het dossier koppelen zodra je het rentevoorstel hebt ontvangen etc.

Meer weten? Onze Helping People vertellen je er graag meer over.

26-5-2020

Fase 1 van het nieuwe Splickr is live. De dubbele en veilige verificatie werkt. Gelukkig hebben we alle kantoren kunnen helpen het systeem naar wens in te regelen. Achter de schermen wordt hard gewerkt aan de volgende update.

7-5-2020

Achter de schermen wordt superhard gewerkt aan een geweldige uitbreiding van ons online platform Splickr. De laatste puntjes op de i voor livegang. Binnenkort meer informatie.

5-5-2020

Op deze bijzondere dag is HypotheekCompany gesloten. Morgen staat onze Helping People weer voor je klaar.

20-4-2020

Positief nieuws in deze bijzondere tijd. Vanaf vandaag is Vista Hypotheken toegevoegd aan ons assortiment. Administratief is alles ingeregeld. Onze Helping People staan je voor je klaar om alle vragen te beantwoorden. Top begin van een nieuw werkweek.

12-4-2020

Ondanks alles wensen onze Helping People iedereen hele Fijne Paasdagen.

 

 

10-4-2020

Tijd voor wat ontspanning na al dat harde werken? En daarvoor kregen onze Helping People deze superleuke bon van Pathé Thuis.

 

8-4-2020

Vandaag is er weer een nieuwsbrief naar onze kantoren verzonden met belangrijke informatie over communicatie met klanten, nieuws vanuit het Support Center en gewijzigde openingstijden. Klik hier om de nieuwsbrief te lezen.

3 april 2020

De eerste online VRIJMIBO van HypotheekCompany. Onze Helping People ontvingen allemaal een superleuk borrelpakket met uitnodiging.

 

1 april 2020

Superleuk om te horen dat HC’ers samen even uitproberen hoe online advies werkt. Dat is ook een goede manier om te oefenen en helemaal Helping People.

 

28 maart 2020

Wat een super verrassing voor onze Helping People. Ze ontvingen allemaal een mooie bos tulpen om de thuiswerkplek een beetje op te vrolijken. Supertrots zijn wij dan ook op onze samenwerking met Robitex en hun geweldige Altijd Attent Shop.

 

 

 

26 maart 2020

Thuiswerken? Zie hier een paar van onze Helping People en ook daar geldt.. jong geleerd is oud gedaan.

Helping People Extra Update
25 maart 2020

De 3 nieuwe Helping People liveblogs staan live. Ook hebben onze kantoren een uitnodiging ontvangen voor een videocall om te sparren.

Helping People Extra Update
16 maart 2020

In deze extra nieuwsbrief een update over onze dienstverlening als gevolg van het invoeren van het corona-protocol.

We hebben een succesvolle activatie van het corona-protocol achter de rug. Sinds de invoering vorige week blijkt dat onze Helping People succesvol de dienstverlening op peil houden, ook als ze vanuit huis werken! De overgang naar werken in de cloud van 2 jaar geleden blijkt zo grote voordelen te hebben. Het ingestelde corona-protocol werkt vooralsnog prima. Op het hoofdkantoor zijn slechts 2 personen aanwezig. De rest werkt vanuit huis. We zijn blij dat we deze eerste test doorstaan zonder dat onze dienstverlening aan jullie en je klanten in gevaar komt. We willen jullie via deze weg ook bedanken voor jullie begrip en medewerking.

Laten we er samen voor zorgen dat we elkaar door deze moeilijke en onzekere tijden helpen. Niet voor niets voeren we de slogan “Helping People”. Sterkte en pas goed op jezelf en elkaar!

Lieve groet namens alle HypotheekCompany Helping People


Helping People Extra Update
12 maart 2020

Als gevolg van de landelijke maatregelen in verband met het coronavirus heeft ook HypotheekCompany maatregelen genomen om de continuïteit te waarborgen. Thuiswerken spreidt de risico’s en daarmee de kans op kritieke uitval.

Vanaf morgen (13 maart) zal er daar waar mogelijk  vanuit huis gewerkt worden door onze Helping People. Dit betekent een minimale bezetting op kantoor waardoor wij minder goed direct telefonisch bereikbaar zijn. Het kan zijn dat je niet direct iemand van ons aan de lijn krijgt, maar een antwoordservice. Laat hier je gegevens achter en één van onze Helping People belt je dan direct vanuit de thuiswerkplek terug! Uiteraard kun jij proberen jouw vragen te bundelen alvorens telefonisch contact met ons op te nemen.

Je kunt natuurlijk ook gewoon je vragen of terugbelverzoeken rechtstreeks mailen naar supportcenter@hypotheekcompany.nl

Wij vragen je begrip voor deze maatregel, maar zijn van mening dat we op deze wijze (voorlopig) de voortgang van de bedrijfsprocessen zo goed mogelijk waarborgen. Risicospreiding is wat ons betreft van het grootste belang.


Klik hier om terug te keren naar de pagina Helping People liveblogs